روابط عمومی ، مدیریت ارتباط یک موسسه و همگان هائی است که موسسه با آنها سروکار دارد .
- معرفی و شناساندن اهداف و خدمات موسسه با بهره گیری از :
- استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی به روز هم چون اینترنت و نیز روش های تبلیغی هم چون تهیه کلیپ های تبلیغاتی و ...
- تعامل با رسانه هائی هم چون شبکه های رادیو ئی و تلویزیونی ، مطبوعات ، سایت های اینترنتی ، و نیز خبرنگاران و وبلاگ نویس
- تعامل با تولیدکنندگان نرم افزارهای چندرسانه ای به منظور استفاده بیشتر از زبان گویای فارسی
- شناسائی و تعامل با سایرمجموعه های غیر دولتی فعال در زمینه کم شنوایان ( همراه با ثبت در بانک اطلاعاتی متناسب )
- شناسائی و تعامل با کارشناسان ، مربیان ، متخصصین و مراکز ارانه کننده خدمات مختص کم شنوایان ( همراه با ثبت در بانک اطلاعاتی )
- جمع آوری تجربیات و خاطرات خانواده/والدین کم شنوا و در صورت امکان خود کم شنوایان ، در قالب مصاحبه ، تشویق به خاطره نویسی و ...