شرح وظایف مسئول دفتر
- حضور بر مبنای توافق (30/38 عصر)
- انجام امور دفتری( تایپ، نگهداری سوابق ودریافت نامه و ارسال نامه)
- پاسخگویی به تماسها و مراجعین دفتر مؤسسه
- هماهنگی در برقراری جلسات مرتبط با مؤسسه
- همکاری درخصوص پذیرش بیماران و متقاضیان سنجش شنوایی، تربیت شنوایی و...)
- تهیه و تأمین مایحتاج اولیه دفتر مؤسسه ( اداری و تشریفاتی)
- دریافت و ثبت و نگهداری شماره تلفن، آدرس اعضای اجرایی ، وابسته و افتخاری
- اسکن و ثبت مدارک شناسایی اعضای فعال مؤسسه در کامپیوتر